Najčešća pitanja korisnika

Na koji način funkcioniše kablovski sistem?

Prenos podataka do krajnjih korisnika ostvaruje se putem infrastrukture kablovskog distributivnog sistema (KDS) . Glavna stanica KDS-a predstavlja glavni optički centar iz koga se magistralnim optičkim linijama, signal prenosi do optičkog čvora u svakom od naselja iz područja distribucije. Dalji prenos podataka, do krajnjih korisnika ostvaruje se putem koaksijalnih kablova i pojačala visokog kvaliteta. Istovremenim korišćenjem optičkih i koaksijalnih kablova, ubrzava se instalacija, smanjuje kompleksnost i potreba za održavanjem mreže, a sa druge strane omogućava se kvalitetan prenos u veoma širokom propusnom opsegu.

Hteo bih da postanem vaš korisnik, zanima me šta treba da radim?

Da bi ste mogli da koristite naše usluge potrebno je da imate priključak na mrežu na svojoj kući ili stanu, kao i koaksijalni kabl koji povezuje vaš televizor sa priključkom na vašoj kući. Ukoliko ispunjavate tehničke uslove, potrebno je da se odlučite za paket naših usluga i dođete lično da se prijavite u našu kancelariju.

Ne živim na teritoriji iinet mreže, da li mogu da gledam vaše TV kanale

Na žalost, ne možete. Naše usluge su dostupne samo na teritoriji gde imamo mrežu.

Korisnik sam analogne televizije, kako da pređem na digitalnu?

Ukoliko vam pružamo uslugu osnovnog paketa kablovske televizije, imate pravo da dobijete besplatno dodatni paket digitalne televizije. U okviru pretplate od 1100 dinara ostvarujete pravo na osnovni paket digitlne televizije. 

Potrebno je da lično dođete kod nas u kancelariju i obnovite ugovor na digitalni paket ili na neki od paketa kanala koje imamo u ponudi.
U zavisnosti od marke i modela televizije dobićete na korišćenje od nas digitalni risiver ili C modul koji će omogućiti da se na vašem uređaju prikazuje digitalna slika.

Ne radi mi televizija, šta da radim?

Ukoliko smatrate da imate kvar, molimo vas da u najkraćem mogućem roku prijavite smetnju na naše brojeve telefona ili popunite formu za prijavu smetnje na našem sajtu. Kako bi se smetnja što brže otklonila, molimo Vas da što detaljnije opišete kakav je kvar u pitanju.

 

Hoću digitalnu i na drugom i trećem televizoru, kako to funkcioniše?

Da bi ste imali digitalnu sliku i na drugim televizorima u svom domaćinstvu, potrebno je da se prijavite lično kod nas u kancelariji i popunite zahtev. Digitalna slika na vašem televizoru se emituje putem resivera ili C modula ( zavisi od tipa i marke vašeg televizora)  u koju je ubačena pametna kartica (smart card) putem koje vam pružamo digitalni TV signal. 
 

Nemam prevod na nekim kanalima, o čemu se radi, kako to da rešim?

Ukoliko vam se na nekim kanalima ne prikazuje prevod, potrebno je da ga ručno uključite.  Ukoliko gledate digitalnu televiziju preko digitalnog resivera, na vašem daljinskom se nalazi dugme SUBTITLE/LANGUAGE koje je potrebno da pritisnete dok se nalazite na kanalu na kome nema prevoda. Ukoliko imate C modul u televizoru, na vašem daljinskom se nalazi isto dugme koje treba da pritisnete i odaberete Sprski jezik. 
 

Parametri za pretragu i memorisanje kanala?

Potrebno je uneti određene parametre.
Početna frekvencija: 378000
Modulacija: 256QAM
Učestalost simbola: 6875
Zemlja: Nemačka
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Na koji način fukncioniše kablovski internet?

Kablovski internet se takođe pruža putem našeg kablovskog distributivnog sistema do krajnjeg korisnika. Da bi ste mogli da koristite internet od nas, potebno je da imate konfigurisan modem i da se nalazite na teritoriji gde imamo mrežu. Modem vam mi obezbeđujemo i montiramo, vaše je samo da se olučite koliki protok želite, izaberete paket i dođete lično u našu poslovnicu da napravimo ugovor o korišćenju naših usluga.  Naravno, pored interneta možete koristiti naše ostale usluge (telefonije i televizije). 
Kompletnu opremu za korišćenje interneta dobijate od nas na revers i mi brinemo 24 časa o njenoj funkcionalnosti, a i zaduženi smo za njeno održavanje.  

 

Koje su prednosti kablovskog  interneta?

Prednosti kablovskog interneta, su pored većih brzina i stalno slobodne telefonske linije, oslobađanje od nedostataka telefonske pretplatničke linije kao što su zauzeta linija, prekid veze i sl. Prednost kablovskog interneta u odnosu na ostale,  je bolja iskorišćenost veze između glavne stanice i korisnika, tj. manji su gubici u prenosu, mogućnost većeg protoka od korisnika prema glavnoj stanici. Naravno, treba istaći i da je stabilnost veze jača, jer prenos podataka ide preko kabela, a ne vazdušno.

Ne radi mi internet, šta da radim? 

Ukoliko nema internet konekcije, ili imate mrežu, a nema interneta, prvo što bi trebalo da uradite je da resetujete vaš modem. Reset modema (rutera) se radi tako što adapter od vašeg uređaja isključite iz struje i vratite u struju. Na taj uređaj se vraća na fabrička podešavanja i postoji velika mogućnost da vam internet proradi u narednim minutima. Ukoliko i posle reseta uređaja nemate interneta, molimo vas pozovite naš korisnički centar i prijavite kvar, mastor će izaći kod vas da reši problem u najkraćem mogućem roku. 

 

Kako funkcioniše fiksna telefonija preko kablovske?

IINET mreža u fiksnoj telefoniji omogućava Korisniku prenos govornog signala u okviru ove mreže u skladu sa projektovanom javnom fiksnom telefonskom mrežom provajdera sa kojim Davalac usluga ima zaključen ugovor. Razgovori su omogućeni u domaćem i međunarodnom saobraćaju fiksne telefonije.
Korisnik ima pravo na prenos broja ukoliko poseduje broj u nekoj drugoj mreži fiksne telefonije ili na dobijanje novog broja u okviru IINET mreže fiksne telefonije.

IINET mreža vrši identifikaciju poziva i tarifiranje poziva kroz generisanje tarifnih zapisa za efektivno trajanje poziva u sekundama koje Korisnik iskoristi. Ukupno obračunato vreme se utvrđuje za svaki kalendarski mesec i to kao ukupno vreme razgovora izraženo sekundama i to za sve pozive vezane za datu uslugu. Ovo ukupno vreme će biti izraženo u minutama, zaokružavanjem na prvi najbliži broj minuta.

 

Na koji način da prenesem broj od drugog operatera?

Sve što je potrebno je da dođete kod nas u kancelariju, podnesete zahtev za prenos telefonskog broja. Nije potrebno da odlazite kod vašeg trenutnog operatera. Zahtev za prenos vašeg broja šaljemo i u roku od nekoliko dana broj će biti prebačen na našu mrežu. Ukoliko dolazite da prebacite broj kod nas, verujemo da se broj vodi na vaše ime, ukoliko nije tako, potrebno je da dođe osoba na koju se vodi fiksni telefon. 

 

Nemam svoj broj telefona I želeo bih novi broj koji mogu da koristim kod vas?

Ukoliko ste naš korisnik besplatno ćemo vam dati novi broj telefona koji ćete moći da koristite u našoj mreži i uslovi usluge su isti kao i kad prenosite broj od nekog drugog operatera. 

 

Fiksni telefon ne funkcioniše, kada me pozovu operater kaže “Linija u kvaru”, šta da radim?

 Pošto vaš telefon radi preko modema (CISKO), postoji mogućnost da dođe do greške. U tom slučaju preporučujemo da izvučete adapter od kablovskog modema iz struje, kako bi se on resetovao na fabričko. U narednih nekoliko minuta, telefon bi trebao da radi. 
Ukoliko se i posle toga desi da linija ne funkcioniše, najbolje bi bilo da pozovete naš korisnički servis (751-043, 3800-000, 750-981) i prijavite smetnju i majstor će u najkraćem mogućemo roku izaći da reši tehnički problem. 
 

Selim se na drugu adresu, da li mogu da preselim i svoj paket?

Ukoliko se selite na teritoriju gde postoji pokrivenost našom mrežom i gde možemo da Vam pružimo naše usluge potebno je da na drugoj adresi postoji urađena instalacija kao i da se podnese zahtev za prenos paketa. Ovaj zahtev je moguće popuniti u našoj kancelariji na adresi Trg Bratstva Jedinstva 30-32, Bačka Palanka.

Ukoliko nema sprovedena unutrašnja instalacija, naši majstori vam mogu pomoći u tome. Potrebno je samo da se blagovremeno prijavite kod nas. 

Takođe, da bi ste mogli preneti svoj ugovor (nalog) na drugu adresu, na novoj adresi ne bi trebalo da postoji aktivan korisnik (nalog). 

Nemam sve kanale na digitalnoj, a uradio sam auto-pretragu?

Potrebno je da proverite parametre na vašem televizoru. Početna frekvencija je 378000, Učestalost simbola 6875, a modulacija je 256QAM. Nakon toga uradite ponovo automatsku pretragu i imaćete sve kanale. 

 

 

Prijavio sam smetnju, zanima me kad će doći majstor?

Ukoliko ste smetnju prijavili putem telefona u call centru ili putem forme na sajtu, i ostavili kompletne podatke, uskoro bi trebalo da vas kontaktira naše tehničko lice.

Zatvori

1 RTS 1
2 RTS 2
3 RTS 3
4 N1 HD
5 RTV 1
6 RTV 2
7 O2.TV
8 PRVA
9 PINK
10 MINI ULTRA
11 NICKELODEON AT
12 HAPPY
13 KANAL 25
14 KANAL 9
15 TV DELTA
16 NOVOSADSKA
17 MOST
18 RTRS
19 OBN
20 BN SAT
21 NOVA RS
22 AL JAZEERA BALKANS HD

23 HRT 1
24 HRT 2
25 HRT 3
26 RTL
27 RTL 2
28 NOVA RS
29 DOMA
30 DISNEY JUNIOR 
31 MINIMAX/CINEMANIA PLUS
32 ULTRA
33 BOOMERANG
34 DA VINCI LEARNING
35 24 KITCHEN
36 TRAVEL CHANNEL  HD
37 HISTORY CHANNEL
38 VIASAT HISTORY
39 NATIONAL GEOGRAPHIC
40 NAT GEO WILD
41 CRIME & INVESTIGATION
42 VIASAT EXPLORE
43 DISCOVERY
44 ID XTRA

45 ANIMAL PLANET
46 TLC
47 DOCUBOX HD
48 PETROVEC
49 FAST&FUNBOX HD
50 DUNA HD
51 RUSSIA 24
52 BBC WORLD NEWS
53 1 TV RUS EUROPE
54 RTR PLANETA
55 FRANCE 24
56 EURONEWS
57 FASHIONBOX
58 VIVA/COMEDY CENTRAL AT
59 MTV ADRIA
60 DELUXE MUSIC
61 360TUNEBOX
62 VH1
63 KCN 2
64 DM SAT
65 DUGA PLUS
66 GRAND

67 ARENA SPORT 1
68 SPORT KLUB 1 HD
69 SPORT KLUB 2 HD
70 EUROSPORT 1
71 EUROSPORT 2
72 SOS KANAL
73 FIGHTBOX HD
74 FOX LIFE
75 FOX
76 FOX MOVIES
77 FOX CRIME
78 HBO HD
79 HBO 2 HD
80 HBO 3 HD
81 CINEMANIA
82 FILMBOX PLUS
83 AMC
84 HRT 4
85 HUSTLER TV
86 PASSION XXX
87 EROX
88 EROXXX HD

89 DORCEL TV
90 ARENA SPORT 2
91 ARENA SPORT 3
92 ARENA SPORT 4
93 ARENA SPORT 5
94 FINE LIVING
95 RUSSIA TODAY DOCUMENTARY HD
96 FOOD NETWORK HD
97 RTRS PLUS
98 LOV I RIBOLOV
99 CARTOON NETWORK
100 ZDF
101 BN MUSIC
102 CMC
103 RTL KOCKICA
104 SPORT KLUB 3 HD
105 SPORT KLUB 4
106 SPORT KLUB 5
107 SPORT KLUB 6
108 SPORT KLUB GOLF
109 SPORT 1
110 RAI 1

Zainteresovan si da postaneš korisnik
ili hoćeš da proširiš svoj paket?

Treba ti pomoć oko izbora paketa i imaš dodatna pitanja?
Ostavi tvoje podatke i kontaktiraćemo te.