Najčešća pitanja korisnika
Na koji način funkcioniše kablovski sistem?
Prenos podataka do krajnjih korisnika ostvaruje se putem infrastrukture kablovskog distributivnog sistema (KDS) . Glavna stanica KDS-a predstavlja glavni optički centar iz koga se magistralnim optičkim linijama, signal prenosi do optičkog čvora u svakom od naselja iz područja distribucije. Dalji prenos podataka, do krajnjih korisnika ostvaruje se putem koaksijalnih kablova i pojačala visokog kvaliteta. Istovremenim korišćenjem optičkih i koaksijalnih kablova, ubrzava se instalacija, smanjuje kompleksnost i potreba za održavanjem mreže, a sa druge strane omogućava se kvalitetan prenos u veoma širokom propusnom opsegu.
Hteo bih da postanem vaš korisnik, zanima me šta treba da radim?
Da bi ste mogli da koristite naše usluge potrebno je da imate priključak na mrežu na svojoj kući ili stanu, kao i koaksijalni kabl koji povezuje vaš televizor sa priključkom na vašoj kući. Ukoliko ispunjavate tehničke uslove, potrebno je da se odlučite za paket naših usluga i dođete lično da se prijavite u našu kancelariju.
Ne živim na teritoriji iinet mreže, da li mogu da gledam vaše TV kanale
Na žalost, ne možete. Naše usluge su dostupne samo na teritoriji gde imamo mrežu.
Korisnik sam analogne televizije, kako da pređem na digitalnu?
Ukoliko vam pružamo uslugu osnovnog paketa kablovske televizije, imate pravo da dobijete besplatno dodatni paket digitalne televizije. U okviru pretplate od 1100 dinara ostvarujete pravo na osnovni paket digitlne televizije.
Potrebno je da lično dođete kod nas u kancelariju i obnovite ugovor na digitalni paket ili na neki od paketa kanala koje imamo u ponudi.
U zavisnosti od marke i modela televizije dobićete na korišćenje od nas digitalni risiver ili C modul koji će omogućiti da se na vašem uređaju prikazuje digitalna slika.
Ne radi mi televizija, šta da radim?
Ukoliko smatrate da imate kvar, molimo vas da u najkraćem mogućem roku prijavite smetnju na naše brojeve telefona ili popunite formu za prijavu smetnje na našem sajtu. Kako bi se smetnja što brže otklonila, molimo Vas da što detaljnije opišete kakav je kvar u pitanju.
Hoću digitalnu i na drugom i trećem televizoru, kako to funkcioniše?
Nemam prevod na nekim kanalima, o čemu se radi, kako to da rešim?
Parametri za pretragu i memorisanje kanala?
Na koji način fukncioniše kablovski internet?
Kompletnu opremu za korišćenje interneta dobijate od nas na revers i mi brinemo 24 časa o njenoj funkcionalnosti, a i zaduženi smo za njeno održavanje.
Koje su prednosti kablovskog interneta?
Prednosti kablovskog interneta, su pored većih brzina i stalno slobodne telefonske linije, oslobađanje od nedostataka telefonske pretplatničke linije kao što su zauzeta linija, prekid veze i sl. Prednost kablovskog interneta u odnosu na ostale, je bolja iskorišćenost veze između glavne stanice i korisnika, tj. manji su gubici u prenosu, mogućnost većeg protoka od korisnika prema glavnoj stanici. Naravno, treba istaći i da je stabilnost veze jača, jer prenos podataka ide preko kabela, a ne vazdušno.
Ne radi mi internet, šta da radim?
Kako funkcioniše fiksna telefonija preko kablovske?
IINET mreža u fiksnoj telefoniji omogućava Korisniku prenos govornog signala u okviru ove mreže u skladu sa projektovanom javnom fiksnom telefonskom mrežom provajdera sa kojim Davalac usluga ima zaključen ugovor. Razgovori su omogućeni u domaćem i međunarodnom saobraćaju fiksne telefonije.
Korisnik ima pravo na prenos broja ukoliko poseduje broj u nekoj drugoj mreži fiksne telefonije ili na dobijanje novog broja u okviru IINET mreže fiksne telefonije.
IINET mreža vrši identifikaciju poziva i tarifiranje poziva kroz generisanje tarifnih zapisa za efektivno trajanje poziva u sekundama koje Korisnik iskoristi. Ukupno obračunato vreme se utvrđuje za svaki kalendarski mesec i to kao ukupno vreme razgovora izraženo sekundama i to za sve pozive vezane za datu uslugu. Ovo ukupno vreme će biti izraženo u minutama, zaokružavanjem na prvi najbliži broj minuta.
Na koji način da prenesem broj od drugog operatera?
Sve što je potrebno je da dođete kod nas u kancelariju, podnesete zahtev za prenos telefonskog broja. Nije potrebno da odlazite kod vašeg trenutnog operatera. Zahtev za prenos vašeg broja šaljemo i u roku od nekoliko dana broj će biti prebačen na našu mrežu. Ukoliko dolazite da prebacite broj kod nas, verujemo da se broj vodi na vaše ime, ukoliko nije tako, potrebno je da dođe osoba na koju se vodi fiksni telefon.
Nemam svoj broj telefona I želeo bih novi broj koji mogu da koristim kod vas?
Ukoliko ste naš korisnik besplatno ćemo vam dati novi broj telefona koji ćete moći da koristite u našoj mreži i uslovi usluge su isti kao i kad prenosite broj od nekog drugog operatera.
Fiksni telefon ne funkcioniše, kada me pozovu operater kaže “Linija u kvaru”, šta da radim?
Ukoliko se i posle toga desi da linija ne funkcioniše, najbolje bi bilo da pozovete naš korisnički servis (751-043, 3800-000, 750-981) i prijavite smetnju i majstor će u najkraćem mogućemo roku izaći da reši tehnički problem.
Selim se na drugu adresu, da li mogu da preselim i svoj paket?
Ukoliko se selite na teritoriju gde postoji pokrivenost našom mrežom i gde možemo da Vam pružimo naše usluge potebno je da na drugoj adresi postoji urađena instalacija kao i da se podnese zahtev za prenos paketa. Ovaj zahtev je moguće popuniti u našoj kancelariji na adresi Trg Bratstva Jedinstva 30-32, Bačka Palanka.
Ukoliko nema sprovedena unutrašnja instalacija, naši majstori vam mogu pomoći u tome. Potrebno je samo da se blagovremeno prijavite kod nas.
Takođe, da bi ste mogli preneti svoj ugovor (nalog) na drugu adresu, na novoj adresi ne bi trebalo da postoji aktivan korisnik (nalog).
Nemam sve kanale na digitalnoj, a uradio sam auto-pretragu?
Prijavio sam smetnju, zanima me kad će doći majstor?
Ukoliko ste smetnju prijavili putem telefona u call centru ili putem forme na sajtu, i ostavili kompletne podatke, uskoro bi trebalo da vas kontaktira naše tehničko lice.